דנון במתקפה חסרת תקדים: "למזכ"ל האו"ם ראייה מעוותת"

בדבריו הטיל המזכ"ל את האשמה באופן מוחלט על ישראל, ולדבריו "ההתנחלויות הן המכשול לשלום" וכי "הכיבוש אשר מדכא (את הפלסטינים) חייב להסתיים"
איתי גדסי 2 Comment on דנון במתקפה חסרת תקדים: "למזכ"ל האו"ם ראייה מעוותת"

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הגיב בחריפות על דברי מזכ"ל האו"ם בדיון של מועצת הביטחון: "ראייה מעוותת של המצב בישראל" • "במקום להשקיע זמן ומשאבים בעצירת ההסתה והטרור הפלסטיני, המזכ"ל בוחר לגנות את מדינת ישראל באופן קבוע"

בדבריו הטיל המזכ"ל את האשמה באופן מוחלט על ישראל, ולדבריו "ההתנחלויות הן המכשול לשלום" וכי "הכיבוש אשר מדכא (את הפלסטינים) חייב להסתיים"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הגיב בחריפות לדבריו של מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, אשר התבטא בדיון של מועצת הביטחון של האו"ם נגד ישראל. בדבריו אמר המזכ"ל: "אני מוטרד קשות מדבריו של ראש הממשלה נתניהו, לפיהם מי שמתנגד להרחבת ההתנחלויות הוא תומך של טיהור אתני של ישראלים".

בדבריו הטיל המזכ"ל את האשמה באופן מוחלט על ישראל, ולדבריו "ההתנחלויות הן המכשול לשלום" וכי "הכיבוש אשר מדכא (את הפלסטינים) חייב להסתיים".

השגריר דנון אמר בתגובה לדברי המזכ"ל: "מדובר בראייה מעוותת של המצב בישראל. המכשול לשלום מתחיל ונגמר בהסתה הפלסטינית לטרור ובסירוב של אבו מאזן להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו", אמר.

הוא הוסיף: "במקום לגנות את חמאס באופן ישיר ואת בניית המנהרות ותשתית הטרור, ובמקום להשקיע זמן ומשאבים בעצירת ההסתה והטרור הפלסטיני, המזכ"ל בוחר לגנות את מדינת ישראל באופן קבוע".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין מה לעשות עשיו שונא ליעקב

  2. 1

    לא יעזור המחאות הגויים שונאים אותנו גם עם נדמה שלא בתוכם בוערת …